Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Gettransfer Reviews

4.2 Rating 3,910 Reviews
82 %
of reviewers recommend Gettransfer
4.2
Based on 3,910 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 89%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 68%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
3.5 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Could Be Better
Read Gettransfer Reviews
Visit Website

Phone:

+44 20 3885 3970

Email:

social@gettransfer.com

Location:

10
Larnaca
6051

Write Your review

Gettransfer 5 star review on 4th July 2026
Anonymous
Gettransfer 1 star review on 27th May 2025
Dominion
Gettransfer 1 star review on 22nd February 2025
Kostyantyn
Gettransfer 1 star review on 21st January 2025
Christine West
Gettransfer 1 star review on 10th January 2025
Anonymous
Gettransfer 1 star review on 8th November 2024
Rhian
Gettransfer 1 star review on 29th October 2024
Paul
51
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
“This company left us stranded in Argentina. They did not show up for the agreed upon transfer and have refused to issue a refund. The customer service is atrocious. From the other reviews on here it looks like they make a practice of stealing their customers' money.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
We sincerely apologize that you had such a negative experience from using our Service. Please, let us know your request number or write to feedback@gettransfer.com and our Quality Assurance team will investigate the situation.
Posted 6 years ago
“This company took my money and left me stranded at the airport with 4 children aged 6 and under!!!!! The driver did not answer my calls and switched his phone off and the gettransfer office did not answer either!!! 4 weeks later I have still not received my money back I keep being told it’s been sent!!!! Absolutely appalling service if anyone is thinking of booking DONT!!!!!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken
Posted 6 years ago
“am a driver and they always had late payment with us ...the company is selfish and even who read this and will book with them ... it been less than a month(conv-19) and we are already not getting paid..plus thay increase commission up to 30% ... IF YOU READ A FEW COMMENT BELOW THIS ONE YOU CAN SEE THAT THE COMPANY IS WRITING THE EMAIL AND SAYING IT IS A DRIVER LOOOOL WHAT A JOKE IS YOU COMPANY IS .... I CAN PROMIS GETTRANSFER THAT FROM NOW ON I WILL PICK UP THERE CLIENTS LATE ......UNTI WE START GETTING paid ON TIME AND TREATED THE SAME AS EACHOTHER”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Partner, We are doing our best to provide service and pay for the work of our partners. For any questions, write to partner@gettransfer.com.
Posted 6 years ago
“I booked a roundtrip transfer with GetTransfer for 390 euros. For my first transfer, I did not receive any correspondence and had to reach out to the company myself to find out if they had even received my request let alone were picking me up. Everything for that ride went smoothly, although I requested a driver that spoke English, and mine didn't. That wasn't really a problem though. The problems started when I had to change my flight home. I was originally supposed to fly into Milan Bergamo, but due to the travel restrictions with COVID-19, I was unable to fly into Italy anymore, so I changed my flight to land in Zurich. I contacted the company right when I changed my flight to see if I could cancel the return transfer or change it to be from Zurich to my final destination instead of Milan. It took very long to receive a response, and when I got one, they did not help at all. They said that since I didn't contact them in time, I wasn't allowed to get a refund or cancel. I asked if it could just be rerouted, and they said that I just had to request a new transfer and pay for the new one. That just seems totally absurd for the circumstances. I also asked if I could just get credit for the transfer to apply to a future one, and they stopped responding. NEVER book with this company. There are other companies that actually care about and will work with their customers. I cannot believe that instead of responding to my emails, they just ignored their customers in a time of dire need.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken
Posted 6 years ago
“I booked a roundtrip transfer with GetTransfer for 390 euros. For my first transfer, I did not receive any correspondence and had to reach out to the company myself to find out if they had even received my request let alone were picking me up. Everything for that ride went smoothly, although I requested a driver that spoke English, and mine didn't. That wasn't really a problem though. The problems started when I had to change my flight home. I was originally supposed to fly into Milan Bergamo, but due to the travel restrictions with COVID-19, I was unable to fly into Italy anymore, so I changed my flight to land in Zurich. I contacted the company right when I changed my flight to see if I could cancel the return transfer or change it to be from Zurich to my final destination instead of Milan. It took very long to receive a response, and when I got one, they did not help at all. They said that since I didn't contact them in time, I wasn't allowed to get a refund or cancel. I asked if it could just be rerouted, and they said that I just had to request a new transfer and pay for the new one. That just seems totally absurd for the circumstances. I also asked if I could just get credit for the transfer to apply to a future one, and they stopped responding. NEVER book with this company. There are other companies that actually care about and will work with their customers. I cannot believe that instead of responding to my emails, they just ignored their customers in a time of dire need.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken
Posted 6 years ago
“Avoid booking this service which is provided by drivers who are not in compliance with italian regulations. I had direct and indirect experience, once the service was booked, a driver arrived who did not meet the legal requirements and a vehicle was not approved for taxi transport. The legal consequences are civil and anyone who uses this service is responsible for it. And also you are not insured as required by law. Italian experience.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken
Posted 6 years ago
“I have used the company perviously and was very happy. Due to the current C-Virus situation my flight was cancelled with less than 24hrs notice. I let the company know as soon as I did new flight details, also cancelled 2hours later, I suggested transferring the journey to a later flight in 6 weeks time and was told it is not possible and no refund. They have sixty pounds for doing nothing. I could understand if they had been waiting at the airport and incurred expenses, but this is ridiculous. No goodwill on their part, very disappointing in these very trying times.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“AVOID AVOID AVOID A surprise French air traffic control strike meant our flight was late landing. We learnt about the possibility of delay just before take off. We advised our Get Transfer driver immediately. He saw the message but did nothing about it. We landed over an hour late, the driver had left and we ended paying for a transfer service (EUR280!!!) that the driver didn't deliver and we didn't receive. I understand technically that the policies of Get Transfer let them get away with this but the reality is anyone with a a need to cancel, delay or amend their booking within 48 hours cannot do so. This must happen often so there are no doubt many disgruntled people.It is balatant money-grabbing. Some customer care and better options from Get Transfer would win them more business as opposed to turning it away.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“DO NOT USE THIS ORGANISATION DO NOT USE THIS ORGANISATION Whilst I have sympathy for all concerned in light of the Coronavirus situation they will not refund a transfer I had prepaid for as I did not cancel it within 48 hours of arriving. The reason for this was the Austrian Government decided to lock the country down within the 48 hour window. I informed them as soon as it became public but they simply keep referring me to their Terms & Conditions. We did not cancel because we wanted to, we had no choice as we the country had been put in lockdown. I spoke to the taxi company directly who were not out of pocket as they were aware of the situation but they also confirmed to me they would not be receiving any money from GetTransfer so the money is being kept for themselves for doing nothing!! In total €398. Nothing short of theft!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“We paid for a full 2 way trip and in the last day of our vacation they told us that the trip back isn’t available anymore and charged us 300 eur more for another car to come. Please avoid this company, it’s a scam.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“Cancelled my booking long before it was due, but after 15 days still no refund now been told it takes 30 days to refund. This is a terrible company and should be closed down.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, Please provide us with your booking number at feedback@gettransfer.com and we will look into the case.
Posted 6 years ago
“Get Transfer left me and my family stranded at a ski resort when they failed to send a car I had booked and paid for. On the day they phoned and promised a refund. I also received an email from their manager Victoria Podluzhnaya confirming that a refund was being sent. I have not received any refund. On the day I had to book another car which could not be done until that evening, book an overnight hotel in Geneva and pay for 4 new flights. This company appears to be totally untrustworthy and dishonest.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, we are sorry to know you had a negative experience while using our service. We would be extremely thankful if you clarify the situation and give your booking number (feedback@gettransfer.com) so we could take further action.
Posted 6 years ago
“Cancelled my transfer due to a bereavement, was told refund would take up to 30 business days. I questioned this and was told up to 7 business days. After 7 days, still no refund. i was then told up to 15 business days. After 15 days, still no refund. i was the promised my refund that night and guess what? yip no refund. This company holds on to your money no matter whether you cancel, they cancel or even if no driver turns up and you are left stranded, with no intention of refunding you unless you go down legal rout which takes unnecessary time. My next step is to report Get Transfer (may-be) to the cyber crimes.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, the refund is carried within 30 days. We apologize for the delay. Please expect the funds to be transferred to you in the nearest time.
Posted 6 years ago
“Driver cancelled 1hr before pickup for a 3hr journey to the Alps. Get transfer screened my calls and refused to provide any assistance in finding and alternative. The companies they use a not guaranteed and Get Transfer have zero customer service. The bottom line was us spending a lot longer to transfer and costing 3 times the amount. Aweful company that cant be trusted at all.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“I booked a car in Bangkok and the car was cancelled 5 hours before pick up. It has been over 10 days and I am still waiting on the refund. This company does not take into affect time zones”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“our complaint regarding this transfer ,we were really happy with our transfer on arrival the car picked us and are children up with no issues , but are return transfer arrived at 3:15 and then got out of the car and started to shout at us in Spanish and made repeated phone calls shouting to someone else on the phone and our kids started crying as we had no idea what was going on and then we finally got in the car and the driver didn't drive us anywhere just kept arguing on the phone and left us waiting ,when they finally managed to get an English speaking person on the phone at 3:40 they told us we needed to get out of the car as the driver is not insured to drive our 7 and 9 year old children , so they were aware we had children but we could not go in this car and they wouldn't be able to send another car for about 50 minutes and we would have to pay them 65 euros which seemed to be all they cared about but we couldn't even agree to this as we would miss our flight which was leaving at 6pm so at this point we were looking like we were going to be stranded in spain , the driver then made us get out of the car and put our luggage on the curb and drove off ,we were distraught and rushed back into our hotel where they managed to get us a taxi within 10 minutes to drive us to the airport at an additional cost of 103.70 euro , on arrival at the airport we had to run with our children and luggage and only just managed to catch our flight in time ,I am disgusted at how we were treated and it was a terrible way to end our holiday ,get transfer has not given us a penny in compensation”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“These people subcontract to dishonest local providers who then charge extra fees once you arrive. Use them at your peril. My wife was forced to pay extra fees for a late arrival in Miami whereas the local provider wasn't there to meet her and arranged someone else to pick her up late so he could charge her late fees. Use them at your peril.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
Dear Customer, accept our apologies for this unpleasant experience. Please, provide us with your booking number to feedback@gettransfer.com so we could check whether appropriate measures have been taken.
Posted 6 years ago
“GetTransfer.com is a completely fraudulent company. We booked a car and driver for several hours with GetTransfer.com and paid in advance for the service. The car/driver never showed up at our hotel. We called them several times at various numbers listed on their website. We call when the car/driver was 15 minutes late, 30 minutes late, and one hour late. Then we emailed them and asked for a full refund because they had not provided the service we paid for. They have not responded to our request. This company is a FRAUD. Buyer/booker be ware!”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I booked this company for transfers because my father has recently passed away and my mother and I needed to travel to Italy at the last minute, we had to travel from Bologna airport to Castrocaro Terme , a journey that takes approximately an hour, so this was no small journey. We weren’t arriving until 6.30pm so I booked the driver to pick us up at 7.00pm with a name card. My mother is 71 and quite fragile, which was why the service seemed so ideal, I also booked a return service to take us back to Bologna airport which cost just over €200.00 . When we arrived, there was no driver and no card, I checked outside the airport while my mother remained at arrivals, I then attempted to call both numbers on the paperwork, both were shut until 9.30am the next morning, I even got the information desk at the airport to try, not convinced I had the right numbers. We waited for an hour and ten minutes (the paperwork stated the driver would wait for 60 minutes) only for no driver to arrive! I was upset and my mother was tired . We ended up having to take a twenty minute bus journey to the station and a further half an hour journey by train the forli, where we were fortunate enough to be taken by an independent taxi driver to a our final destination in Castrocaro, suffice to say, I was relieved when the driver offered us his card for a return journey, which was prompt and the driver wouldn’t even take a tip on either journey, compared to this company , he was a dream! I contacted gettransfers the same night by messenger as this was the only service available to both complain and cancel my return journey. They apologised and I was told I would receive a refund in full, that was over a week ago, I am now being told it may be a month before I receive a refund, despite paying on debit card. I have been in touch with them consistently since I returned, made it clear how unhappy I was with the service, which you would assume would spur them into action, but I am now being told that my refund will take 30 days plus because of the Coronavirus. It’s just terrible customer service after terrible customer service. I would highly recommend avoiding this company like the plague , if I could have left zero stars then I would have done.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
“I cant believe no one has shut them down. These people are cruel, deceptive and take complete advantage of people who actually work for a living.”
Helpful Report
Posted 6 years ago
That is a false statement, our company always provides fair solutions and support. What made you think so? Please, write to feedback@gettransfer.com and we will look into the case.
Posted 6 years ago
Gettransfer is rated 4.2 based on 3,910 reviews